Ook dit jaar organiseren we weer een OuderKindKamp. In maart hebben we u al enige informatie toegestuurd. Hier is dan het volledige verhaal.
Wanneer?
Het OuderKindKamp zal dit jaar plaats vinden op 21 en 22 mei.
Waar?
Clubgebouw ’t Zaandhoes in de Zandbergen.
Hoelaat?
Het kamp start zaterdagmorgen om 9.00 uur en zal zondagmiddag ongeveer om 14.00 uur afgelopen zijn.
Kosten?
De kosten voor het kamp zijn € 15,00 euro per persoon.
Opgeven?
Betalen is opgeven. (gegevens voor het betalen heb je via de mail ontvangen. Zo niet, neem dan even contact op.)
Opgeven kan tot 8 mei, dus wees er snel bij!
De bevers, welpen en hun ouders zullen in het clubgebouw slapen. De verkenners, RS en hun ouders zullen in tenten slapen. Ivm het slapen in tenten vragen we de verkenners, RS en hun ouders om geen veldbedje of groot luchtbed (denk aan een tweepersoons luchtbed van een meter hoog) mee te nemen, een foam-matje, zelf-opblaasbare matjes, een eenpersoons luchtbed etc. kunnen wel. We willen u dan ook vragen om deze mee te brengen.
Per kind wordt verwacht dat er 1 ouder mee gaat. Gaan er meer kinderen uit een gezin mee dan kunnen beide ouders (of een oom/ tante/ opa/ oma) mee. Mocht dit niet lukken kan er in overleg gekeken worden of het mogelijk is om als een ouder met meerdere kinderen te gaan. We raden u aan om (zeker voor de jongere kinderen) dit niet te doen: het is het leukste om als koppel op kamp te gaan.
Wij zorgen voor eten en drinken, voor het gehele kamp, plus slaapgelegenheid (zelf wel een slaapzak en matje meenemen). Dit is exclusief alcoholische versnaperingen, deze worden contant afgerekend aan het eind van het kamp.
Voor leiding & PIVO’s:
Als leiding en pivo zijn jullie hier 3 dagen voor uitgenodigd. Vrijdag is opbouwen en vanaf zaterdag zijn de jeugdleden + ouders er en gaat het kamp zelf van start. 20 mei starten we vanaf 18:00 incl. een maaltijd (graag even aangeven wanneer je mee wilt eten). Het is nog afhankelijk van de aanmeldingen of we deze zelf gaan koken of dat deze besteld wordt. Aansluitend willen we vrijdagavond alvast de tenten opzetten en daarna de avond gezellig afsluiten rondom het kampvuur met een versnapering.
Als Pivo/leiding ben je gedurende het kamp in principe aanwezig als ondersteuning, we hebben een paar toffe ideeën waar we jullie hulp goed bij kunnen gebruiken. (wanneer het draaiboek volledig rond is zullen we deze ook delen, helaas is dit wel na de opgavetermijn). De RS heeft een keuze, RS kan zich aanmelden als deelnemer samen met een ouder of als begeleider.
Opgeven voor de pivo’s geld hetzelfde als voor de overige leden, geld overmaken is opgeven. Het kampgeld is ook €15,- voor de leiding. Ben je een gedeelte van het kamp afwezig (onze voorkeur gaat uit van niet), dan dit vooraf aangeven zodat we hier rekening mee kunnen houden.
Zijn er nog vragen stel deze dan aan de eigen leiding of ze kunnen via de mail gesteld worden, mail dan naar: ouderkindkamp.teylers@hotmail.com .
Tot op 21 & 22 mei, het belooft Hawaiiaans gezellig te worden!
Groetjes, de OuderKindKamp commissie,
Laura , Roelf, Tom (van D.), Tjim en Sjoerd